Linda - Hmmm... coffaholic? jag?

HEJ alla mina goa (mums) underbara HETA medmänniskor!!!

Har nu pluggat klart på fysiken, kan inte, fattar inte, men jag är glad ändå!
fast det har nog bara med en sak att göra; jag räknade ut att jag har druckit 1,5 liter rent svart kaffe idag. 

Ja... asså, jag tror faktiskt inte det är så bra... 
....och för att backa upp den teorin har jag både bildliga och psykiska bevis..... det är ingen vacker historia...

Men till mitt försvar måste jag säga att jag brukar inte dricka så här mkt, only because den rabies-infekterade fysikfan.

men förresten, vem behöver droger när man kan bli beroende av något så lättillgängligt och vackert som kaffe?

Men nu ska jag sova! 
(ja eller hur, lycka till, allt koffein kommer inte vara ute ur mitt system förrän nästa vecka...) parantes 2 ( förra terminen, helt plötsligt, började jag få stora problem med att sova... gissa vad jag oxå började med förra terminen?... hmmm.. tuff nöt..  jo, kaffe ) men bara man är lycklig.. eller? :D

LOVE YOU, MEAN IT, BYE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0