har cuttat mig själv - linda

Hej bastards.

Kommer från frissan.... det är cp-kort. jag sa tre cm till henne men det är typ lite över axlarna... HELLVETTE!!
ne skojar bara... ( vadå att ingen gick på det där?) det blev som planerat men aa... framsidan beter sig som en vildhäst, håret går inte att tygla! (hehe). När man talar om trollen (cut), jag frågade frisören om hon klippt sig i fingrarna nån gång o kvinnan hade lyckats klippa av halva fingret... jag fick se ärret, men fingret var påsytt igen, sen var det mängder av andra ärr. det var tydligen bara ett specifikt finger som råkade ut för saxen.

nu ska jag nog gå o hämta lite oliver och värma lite mjölk, det är min pree-sleep behandling. jag har kommit fram till att jag funkar inte som människa om jag går o lägger mig efter tio. OCH DET SKA JAG FANIMEJ HÅLLA!!!
LINDA . DU . SKA . GÅ . OCH . LÄGGA . DIG . TIDIGT . UPPFATTAT ? TIDIGT ! LINDA LYD ! (nu skulle mamma se mig... uppmanar mig själv att lyda... hon skulle dö.)

Godnatt bastards.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0