Linda- GOOOD MOOORNING

Just nu käkar jag frukost, rostad macka med banan på, AHHHHaaaa!!! Så yummie, måste erkänna att rostad macka med banan på har en speciell plats i mitt hjärta, men den platsen är inget i jämförelse med det tres magnifico KAFFE jag dricker just nu. En stor (6 dl?) rosa kopp jag fick av anna <3 med perfekt vispad och perfekt stor andel havremjölk i.

LISA, bilden på moi och min "BF", ........ , jo visst jag skrattade så jag grät, och även om du inte sett människan så ser han verkligen ut så!!! Vilken instinkt. 
MEN Folk tror ju att jag inte har någon inre gräns mot varken killar eller mat.... : )))))) (dubbelhakor)
Det var verkligen en första och sista gång jag träffade den killen...


Nu ska jag börja med religion redovisningen till imon. ( jo eller hur )


Lesbatron-hälsningar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0