jaojao ~Ida

Åhh Grattis till vickans syster med förlovningen!! :D
Sj tycker jag att bilden på dig Vickan är stört skön!♥

Jobba två timmar idag, segt eftersom jag inte helt tagit igen mig från nyår. Sen va min chef där för att räkna alla varorna....och hon skulle självklart ha på den där "musiken" som jag inte tål! Bara musik av flöjter och shit och ingen som sjunger... -.-! Men jag satt och överlevde med min korsords bok, shit va patetiskt egentligen! Men de är som sagt bättre än att bara sitta och stirra ut i tomma intet.

Sen blev jag hämtad eftersom mamma skulle kolla en sak i kba. Då blev det McDonalds också, Chicken burger, pommes och apelsinjuice! Sjukt mkt godare med kyckling burgare än vanlig hamburgare där bara massa senor och shit som är ihoppressat....

Inte så söt...

Nu hitta jag även vad en av mina favoritlåtar heter så jag kan lyssna på den på spoty. Destination unknown är ju det enda jag sökt på men de fanns ju inte :O Så visa de sig att den hette destination calabria! LOVE IT♥

Idag är det tydligen lördag så får se va som händer idag :D

ψKIZZψ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0