It's gonna be legendary! anna

Sitter o smålipar över fysiken. Den lilla jäveln lurade mig att plugga på fel kapitel. Behöver sooooova! Väntar på att middan ska bli klar, ska äta sen sova. Nä måste vänta på att min sånglärare ska ringa. Lovar att hon måste ställa in lektionen imon, men då blir jag mer lessen för de e de enda roliga ju=/
Fast i sommar e jag 18 o då blir de bröllop! Inbjudningarna kommer snart. Bara ett pyttelitet problem, men det löser sig! :) Oslagbart uppträdande från min kära vän Lindas håll oxå, de ni! Behöver förslag på teman, helt tom i bollen.



p u s s

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi...känner mig lite trögfattad...(trött), vem ska gifta sig?? :)

2010-01-27 @ 19:52:45
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0