Homer J. Simpson - anna







Asså först bara, Lisa- High School Musical ger mig livsglädje. LOVE IT.
Men jo jag hade oxå gärna haft en fin kille bevid mig igår kväll. Men då får han ta att jag ser ut som jag gör just nu hehe, har sett bättre dagar!
Nu glider jag runt i min Homer t-shirt, gott!

Tänkte dela med mig av lite sanningar först, med den är nog mest konstateranden:

1. När jag är ensam ser jag alltid på Tv utan ljud. Mycket mycket trevligare så.

2. Jag har en liten låda där jag sparar alla grejer jag fått från gamla killar. Sentimentalt jag vet, men lättare att gå vidare då. Tittar i den nån gång varje år, sjukt mkt kul där i. Allt från ballonger till kärleksbrev. En gång i 3:an fick jag en "stav" målad i lila med ett fint rött trähjärta på, han hade gjort den själv på träslöjden. Gulligt va?

3. Avskyr "fjortis-språket". Saker som "häääj" "pözz" "naww". Lägg av. Okej?

4. Tycker det e skitsvårt att lära känna nya människor. Speciellt tjejer. Vill inte riktigt släppa folk föra nära inpå. Håller mig till de fina jag har!

5. Känner panik när främlingar ska röra mitt ansikte. Håret är oxå jobbigt men ansiktet värst. Låt bli tack!

Vet ni det tar typ en kvart för mig att skriva ett inlägg. Springer runt o gör massa annat samtidigt. Nu är träning bokad! Skönt

Ha en fin lördag, okej? Gillar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0