HEJ LISA! NÄMEN TJENA!

Grattis till Vicks sis! ♥

♥♥♥♥♥♥Har får igång min mobil nu ♥♥♥♥♥♥
Jag älskar verkligen denna mobil!



Just nu har jag med Hitta Nemo-tema med lill sköldpaddan SÖT!

Vet ni var jag vill vara och vad jag vill ha nu?
Jag vill vara på en vit strand långt borta. Utan fester bara kristallblått hav, mina fina vänner, inte en annan själ på 100000 mil, god mat, spa-behandlingar, solbränna, låg puls, gröna skogar, vattenfall, 5-stjärngt hotell, exotisk fruktsallad, banana split, korallrev med fina färgglada fiskar, stooora dubbelsängar med svala sängkläder att sova i på nättera, inga måsten, kärlek. Helt enkelt, jag vill utomlands på recovery.








När åker vi?

Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0