Hej igen lisa

Dagens look!



Fjooortizzzz piccc

Eftersom jag är jobbig , dagens look!

♦ Ljusblå jeans med hål Gina Tricot
♦ Svart bas linne Gina Tricot?
♦ svart mysmunktröja märke?
♦ Skinnjacka Kenza
♦ Mobil Sony Ericsson hehe

Mina nya earhangs (?) hehe


H&M 40 spänn!! De har lätt de bästa priserna på snygga smycken!

Sedan var jag i Hollywood en sväng och träffade mina pojkvänner!



Brad och  jag, kan lova att han är en riktig Tiger (wood) i sängen!



Min pojkvän, Chase och vän Leighton (L)



Färgade håret men det passade inte riktigt, men Chase tycker att jag var fin ändå hihi ♥



Catchade upp lite med Orlando på en liten "get-together"!



Sedan tillbringade jag eftermiddagen, kvällen och natten på stranden med Jacob ♥

I LOVE MY BOYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0