Happy ~Ida

Just nu är jag glad..mer än vanligt iaf!
Jag har nu var och tränat. Kul att komma dit och bli ihågkommen som "tjejen som glömde sina skor i duschen". Asså jag ställde dom där för dom va så blöta men ofc glömde jag ju dom. För övrigt så är de riktigt goa människor i min grupp, inte för att ngn är i närheten av min ålder men ändå trevliga. Lisa kan meddela att Mård från iserås är där, jag vet att du kommer joina mig nästa gång nu ;)
När jag kom hem flyttade jag min kläd hög(i stort sätt hela gaderoben) från mitt rum till utanför dörren! Så får mor transportera dem till tvättmaskinen....får se va jag kan ha på mig imorgon nu när allt är i tvätten :S
Sen när jag ändå va igång så kunde jag inte låta bli att hämta upp dammsugaren! Shit love it asså! Jag ställer upp frivilligt om ngn behöver hjälp med dammsugning!

Nu ska jag göra lite på svenskan, wtf is my problem!?!

Diggar fortfarande Wale – Chillin - Main och Jason Derulo – Whatcha Say - Main Version ♥

Sen har mamma äntligen lyckats köpa rätt clementiner! Tunna skal och fasta skinn ska de vara! "Clemt" i mig två stycken nu och going for en tjedje!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0