Godnatt. anna

Hej mina älsklingar!
Jag e så sjukt jäkla trött. Sov hos Linda inatt efter bion, New Moon♥ (LIsa ser du hjärtat!?!?!?:D)
Mamma & Co hämtade upp mig för en trip till IKEA, nu har jag äntligen krokar till min väskor, skönt att slippa allt kaos i garderoben! Sen en jäkla tur på nordstan. Inte kul när man måste sätta sig i skyltfönstren hos dockorna för att det inte finns några stolar alls i affärerna, SÅ trött var jag. Men min syster hittade skitsnyga jesans så jag är nöjd (om ni fattar vad jag menar) hehe.
Bäddade inte min obäddade säng när jag kom hem, för snart ska jag ta en liten powernap. SKÖÖÖÖNT


AaaahhhMmmmmmm


ps. HATAHATAHTATA fysiken

Pussar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0