Godmorgon! ~Ida

godmorgon är vad jag säger nu halv 4! Blev väckt av Linda idag och de va inte de lättaste samtalet h3h3 Jag är rejält sjuk nu och min morgonröst på de är inte att leka med! Men jag tror jag fick fram mitt budskap att det inte blir varken bio eller bastu för min del :'(
Aja thats life!

Just nu är de spoty som gäller, jag vet jag tjatar sönder om den fy faen va wunderful de är!!

^Klicka på bilden^
Här är dom jag lyssnar sönder just nu på chill listan, sen finns några högre upp också som inte kom med på bilden. Te.x Whatcha say går inte att tröttna på!!

(såg nu att man inte såg så tydligt vilka låtar de va så här kommer dom:
♥ Move Along - The all american rejects!
♥ Kings and Queens - 30 seconds to Mars
♥ Anywhere is - Enya ~I know, men den är sköööön!
♥ All the right moves - OneRepublic)

Och för dom som ser va de står på bilden kan få sig ett skratt när ni ser va jag sökt på, det är inte som de ser ut!!! Jag skulle bara kolla en sak! Alla vet att hon inte har en plats i mitt hjärta!

CHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0