Godmorgon! ~Ida

Klockan är lite efter 12 och jag är vaken! Lite små chockad själv...
Jaja, fick mig iaf ett morgonskratt när jag såg favvo bilden än en gång! Tack Lisa♥ Jag vet inte hur jag ska säga detta men du borde fundera på den som visningsbild på fb, jag menar asså den är ju så jävla het :O

Igår va de ju prova på träning, och jo jag gilla de sådär! Men de är den tränngen jag behöver så nu kommer jag befinna mig ovanpå färgaffären i Mariedal varje tisdag.

Har jag inget kul att säga?
Jo för er som sett Zombieland. Eftersom alla blivit zombies är alla hus tomma och så väljer dom de handlar om Bill Murray(?) hus. Visst de är stort och har inbygd bio salong, men mer speciellt va inte de huset!
Vilket hade ni valt?
Jag hade då utan tvekan haffat Playboy Mansion huset!
Inte för jag vet hur de ser ut eller något, men de borde ju ha en del shysta prylar!

Nu ska jag återgå till bubble shooter, jag ska fan klara de nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0