Fuck ~Ida

Som sagt gårdagen va riktigt nice, förutom att jag började må piss på kvällen och hosta sönder!! Jag led med er som fick stå ut med de! Sen satt jag seriöst och tackade gud varje gång jag kunde andas normalt!
På tal om skräckfilmen The Descent, vem vill klättra i grotta med mig! Fuck no säger jag bara, efter den filmen tror jag aldrig jag kommer gå in i någon grotta :S
Men why in hell har skräckfilmer så dåliga slut!!

Idag har jag tagit:
♦1 av 3 tablett(mot förylning)!
♦2 av 4 Cvitamin-tabletter!
♦0 Diamint C (hittils)
♦Nu ska jag ta en apelsin/clementin!

Som ni hör vill jag bli frisk!!!!!!!! Nu måste jag plugga röven av mig på fysiken också! Ska nog först spela lite bubble shooter på Jesper.nu!! Eller så ska jag göra som Lisa och köra de på hamsterpaj för där kunde man tydligen klara de!
IDA- Fan jag har aldrig klarat de!!
LISA - What, jag klarar de varjegång!!
Och hemligheten va tydligen att hon körde de på hamsterpaj och jag på jesper, för så dålig kan jag inte vara :O

Btw är de någon som fattar Ingers komentarer på svenska artiklarna, typ detta tecknet //

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0