Exakt 5 månader ~Ida

Idag är de exakt 5 månader tills Lisa fyller 18 (och 11 månader för mig). Är det något jag inte tänkt missa så är de när en BRO fyller 18! Så just nu är jag på jakt efter falsk leg, eller kanske ngn som ser ungefär ut som mig.

Detta trodde jag aldrig jag skulle visa, men ja nu ser ni hur mycket jag kan offra för att få joina Bro's 18-års-dag!!!
Jag har desperat till och med googlat på detta, men visste ju innan att de inte skulle stå "falsk leg säljes". Men jag gjorde iaf ett försök och de visade bara träffar på fler lika desperata som mig......
Men jag ger inte upp!
Kan ju säga att den här sidan inte var så rolig som dom tror http://www.falskleg.se/ sj sitter dom och skrattar åt de, men om dom hade var den yngsta i gänget och få sitta hemma när alla går ut och har kul, och i detta fallet firar 18 års dag hade dom nog fan inte tyckt de va så kul! FUCK U GUYS!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0