LINDA- ingen rubrik :D

HEY ALL THE G6 - BRO´S AND HOE´S    ( vickan, du vet att du är en hoe )

Vickan, nästa gång GENOMFÖR vi vår trekantsplan! Kajsa du vet att du är välkommen när du vill, vi lovar att inte säga nåt till din pojkvän ;)

 (Anna, du vann STAR WARS - schacket BARA för att du var den goda sidan! jag lovar att jag tar ditt ass nästa gång vi spelar!!! snart? )

OKEJ, ni vet ju alla att jag de senaste veckorna kanske inte varit den mest striktaste laglydiga veganen, MEN NU ÄR DET ÄNDRING! ENOUGH IS ENOUGH!
Efter att ha rehabiliterat mig och återfått min inre kvinnliga styrka under lovet, så kan jag knappt vänta på typiska vardags-situationer som: 
 
att hindra gråten när de säger att de inte har sojamjölk när jag ska köpa kaffe, eller att behöva kuta fort som fan genom godisavdelningen på Hemköp (stannar jag är det kört), eller när mina ovanligt, sällsynt underbara vänner bokstavligt talat trycker in godis i munnen på mig ( med mina protester är det underligt att folk inte ringt polisen o rapporterat: möjlig våldtäckt pågår. )

Fast jag kommer aldrig bli så extrem jag var ett tag när jag var nära att spöa upp ICA-MAXI personalen för att de hade en uppstoppad älg vid bröddisken...


ÄLSKAR ATT VARA VEGAN. Nåja...brysselkol och havremjölk på er alla. Och tjejer...? ni vet nog vad jag ska uppmana er att göra...
FLY SOLO


PS: Jag har börjat måla igen! Mitt psykologiska välbefinnande är nu återigen i balans.

MAY THE FORCE BE WITH YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0