Det är tanken som räknas - Anna

Igår tittade jag på en hemsida med olika semesterhus, typ standvillor eller våningar i städer som finns till för turister, ist för hotell. Ursprungligen för isommar för min familj o släkt i Spanien, men tror ni jag kunde låta bli att börja räkna o kolla på ställen för 6 pers? NEJ!!!
Det fanns t.o..m en villa i Somalia. Vem faen åker dit på SEMESTERN!? går man på fel sida av vägen så e de ju typ kört. Och inte var den billig heller!
Det måste ha blivit ett tryckfel, för en lägenhet i LA. Hollywod Hills kostade 1 $ per natt. Hahaha???
Det fulaste var ändå när jag kollade på "semesterhusen" som fanns i SVERIGE, inte vackert där!!


Bortse från min otroliga talang för konstnärlighet? Det är inte bilden som räknas! hehe
Lägg märke till hur bruna (SVARTA) vi är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0