Dåligt från min sida ~Ida

Jag har uppdaterat riktigt dåligt nu!! (fast jag är ju inte den värsta)
Just nu fryser jag ihjäl, och kan säga att på jobbet har dom inga bra element! I och för sig låg jag och halvsov hela dagen för de ja inte en jävel som va ute idag = inga kunder! Mycket förståligt!
Min chef har vart i affären hela dagen så blev ingen radio för den delen heller.....bara korsord som vanligt! Finns inget jag ahtar så mycket som korsord nu kan jag säga!!!!!!!
Älska Anywhere Is - Enya.....så jävla skön! OCH LISA jag hitta den på spoty nu, den ligger på chill listan ;)

Nu ska jag plugga lite fysik och sen krypa ner i min mysiga filt som ingen har kommit och känt på än..den är en upplevelse! Blir väl gossip girl på de med :)

Btw ngn mer är Barrac som såg mig på TV?

Hi love's it^^

puss hajj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0