Dagen efter - av Vick


Huvudet är tungt
Snart är här lungt
Maten går inte ner
Ska ej försöka mer




Jag börjar dagen efter med ett tråkigt Hej!

Gårkvällen blev bra, bortsett från att alla blev utslängda 23.55! Jag var ju lagom dragen, fast det kanske blev lite för bra... Huvudet började snurra efter bara en ½ liter 7,0 men trodde nog att det kunde botas med mer dricka så jag fortsatte! Så här berusad som jag vill kalla det har jag aldrig varit, somliga vill till och med kalla mig full. Vad är deras problem?! Jag, Full? ALDRIG! Fast det är väl inte jag att döma. 

Men trots mitt stora, för mig, intag av alkohol mådde jag aldrig dåligt. Jag mådde super hela kvällen! Inte det minsta illamående eller trötthet. Inte förrän vi kom till en, han får kallas Polle (vet inte om jag får skriva hans namn). Och det var påväg till honom som jag ramlade och skrapa upp mitt knä. Men strumpbyxorna höll!!! Det är fantalitastiskt... 

Gud finns mycket att skriva men just nu orkar jag inte. Ska ta den där duschen och sen blir det bakis-bio med Kajsa, Erico  och Polle. Och min klänning måste i tvätten, den har både Smirnoff Ice, Cider och blod på sig...

P.S. Om någon minns vad jag gjorde igår kan ni väl berätta för mig? Jag vet inte om jag kommer ihåg allt... D.S.

En god fortsättning alla där ute! 
Vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0