CleanFreshAnna


SÅ! Nu har jag:
1.Duschat (hårinpackning, duktigt!)
2.fixat naglarna (t.o.m. med nagelbands-creme, slå den ni!!)
3.fixat mina ögonbtyn (ja nu är dom iaf i plural..)
4.lagt ned pengar + biocheck till NEW MOON<3<3<3<3<3<3<3 (puss på den)

Känner mig verkligen som en helst ny människa när jag e ren, hehe. Fast egentligen vill jag bara vara hur chill som helst i skolan (dock ren, missförstå ej), men ska nog ändå anstränga mig för att inte varje dag gå i min Monki o kanske nån gång dra på mig ett par jeans. Jag har insett mitt förfall o det är inte vackert.Puh.

Naturligt is the shiiiit!! Jag älskar när jag ser ut såhär, men det gör nog inte ni.. Jag ber om ursäkt för kommande mardrömmar samt ångestattacker.

Bild från sommaren 09

PUSS

ps. VI BEHÖVER FORTFARANDE EN FILMARE TILL IMORGON. VEM SOM HELST!!!???? Vi (Linda) kan betala, men inte nödvändigtvis i pengar..



Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅÅh..du är så fin Anna! :)

Love you <3

Kramar!!

2010-01-07 @ 19:54:28
URL: http://emzablogg.blogg.se/
Postat av: anna

Tack Emelie! u2. PUSS

2010-01-07 @ 19:58:15
URL: http://generationsex.blogg.se/
Postat av: Lisa :D

Naturligt är skitfint!!! <3

2010-01-07 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0