Annas kvinnospecial à la Maximal

( 4.5 meter långt jag vet )

Först bara Linda: ugnen, är det den med fyra svarta prickar eller den där "lådan"? :)


Nu har jag något viktigt att sägea alla tjejer. Killar ni oxå.
Vill poängtera hur sjukt otroligt viktigt det är att ha båda fötterna på jorden, då o då varje dag (ibland måste vi få go crazy)

1. Jag är sämst på skönhet, så det skiter vi i. Men jag vet att vi är vackra som vi e. OKEJ?


Annars e denna tjej underbart naturligt vacker!

2. Stolthet. Försök ALDRIG vara bra nog åt någon annan. Går det så långt är det dags att packa ned benen i ryggan o kuta med vinden.



Många av er ser nog på The City. Minns ni avsnittet med DVF? Hon säger iaf att det viktigaste förhållandet är förhållandet med en själv. För sig själv ska man alltid leva med.


3. Den bästa för mig. Klagar sönder på henne men det är ju henne jag alltid kommer ha. Kanske ska göra kaffe till henne imorogn? hhahhaha hmm....

Seriöst den tuffaste bruden jag vet. Min mamma
Hon har lärt mig att få min vilja igenom och att vara ödmjuk.


4. Självklart oss själva! För jag e bra. Ni med.



Ett sista litet tjat; detta jäkla ståhej med killar alltså.. Tro mig jag älskar dem oxå o de har jag alltid gjort. Men det går över även när det gör ont. Varenda gång har jag tänk att "ååhh vad kär jag e" hahahah nej! Så tar det slut o jag träffar en annan, "ÅÅHH VAD KÄR JAG E" o så undrar man vilken del av arslet man tänkte med angående killen innan. hhahahaha jag lovar! vi e 17 det ska vara vara roligt & mysigt. Pussas mycket. OK?

Men glöm aldrig att gå med huvudet högt. Sträck på er, låt aldrig någon säga att det finns något ni inte klarar av. Speciellt inte någon ni tycker om. Säg ifrån o de med en jäkla bas-stämma!!
Pussar tills min käke o tunga krampar

ps. vänner är det bästa som finns

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men ååh anna :) va fina inlägg du gör <33 älskar dig <3

2010-01-20 @ 19:24:03
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0