Annas Killspecial à la Maximal

Gick upp kl 8 inatt. KLOCKAN 8!!!!!!! men sen sov jag i soffan hehe..
Jo. I jakt (vem försöker jag lura, i dröm) efter den perfekta killen har jag en "lista". Jag är absolut inte kräsen, nejnejnej. Men jag har lixom vissa.. hmm... KRAV.

Om man ska umgås med en kille mkt, förhållanden o sånt gulligt, gillar jag lite töntiga killar. Han ska vara smart, gära något inom musik elr sport (skejtare har alltid en plats i mitt hjärta) o en hejare på dataspel (även X-box e OK). En riktigt NÖRD alltså. JAG GILLAR!!
För att göra allt GLASKLART:

1.HÅRET - muy importante!!!!

Jag dras inte så ofta till blonda killar. Mörka= yummi!! Men snälla, INGET SPRETIGT hår med spray o gele.. Då vill jag ju inte ta i det.

2. Killen -borde vara på plats nr.1 kasnke?


SMILJGROPAR. Behöver inte säga mer. Dessa är töntiga nog. Ååååhh

3. Stilen -hot or not

Antingen träffar killar mitt i prick. Eller är dom gay.

Älskar rutiga skjortor, gärna slipsar! Lagerpålager är oxå fint. Halsduk, keps elr hatt<3

Så det var nog allt. Jag vill alltså ha en kille som kan sitta med mig till tidaiga mornar framför tv-spelen! Läckert or what? Hör gärna av er.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0