Anna =)

Ursäkta om mitt tidigare inlägg gjorde er trötta. men 1/6 av denna blogg är min och jag gör vad jag vill med den:) ganska skönt att få skriva av sig!

Idag har det vart underbart med 2 lektioner. Nu sitter jag hemma o äter rostmacka med olika rörer, sallad och tomat, GOTT. Men mest av allt dricker jag kaffe i min fina kopp med min nya sked à la très très fantastico och chockladsmak!! Men måste lämna lite plats för ikv kommer 11 vänner till mamma på middag o det blir MYCKET mat.

Tänkte på hur det hade vart om jag levt på..hmm....då kvinnans roll var i köket? HAHahahahaahhhaha. Ehhh-- Insåg nämnligen att jag ALDRIG tar det sista ur mjölkpaketet för mamma säger att vi då måste vika ihop den. Men jag har ingen jäkla aning om hur man gör:( vågar inte fråga för hon antar säkert att jag nån gång under mitt 17-åriga liv har vilkt ihop ett mjölkpaket. Hell no!! Men jag gjode min macka själv:) En sak är dock säker, JAG MÅSTE HA EN MAN SOM KAN SITT KÖK!


Jag om 5 år?


PUSSAR

ps. Linda ser fram emot vår matlagnigs-dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0