Yippiehoe! Vick


Nu är allt tillbaka där det ska vara igen. Jag är förkyld, jag kan plugga som jag brukar och sist men inte minst- G6 har äntligen enats igen! ♥ Älskar er töser

Har nu suttit nånstans mellan 1, 1 ½ timma med svenska och tänkte ta ett litet tag på matten i kanske en halvtimma eller nåt sånt. Sen blir det matte, svenskinlämning och innebandy för hela slanten imorgon!

Idag var det uttagning för skollaget i innebandy och aah, det gick ju som det gick. Har verkligen svårt att spela med de tjejerna! Vissa av dem är, förlåt mig, kassa! De vet ju inte vad de gör på plan överhuvudtaget... Men nu ska jag inte vara sån, de gör sitt bästa i alla fall. 







Enda "gruppbilden" jag hade på alla så fick bli den! ♥


Lots of Love och lycka ♥ Vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0