vick - tänkte skriva hej

Hej!

Idag är jag på aningens pissigt humör. Jaja, alla hjärtans-dag måste inte vara något man firar med pojkvän/flickvän, man/fru utan med kompisar. Och det var trevligt och så men jag kunde inte hjälpa det utan blev ledsen. Jag gjorde verkligen allt för att peppa mig själv. Satt md mantrat - "Det är inte bara jag. Och måste inte vara med en pjkvän!" hela filmen. 

Sen, okej, det var inte så förjävligt som jag trodde men slutet var hemskt! Så sötsliskigt slut har nog inte fåtts till i någon film i hela världshistorien! och måste bara säga detta en gång för alla. Ni får gärna gilla Taylor Lautner men försök inte få över mig på er sida för jag gillar verkligen inte han! Eller Taylor Swift heller för den delen... men men slutpratat om det.

Denna helgen har jag spelat två matcher, en med 95:orna och en med A-laget. Båda blev oavgjorda, 2-2 resp. 6-6. Jag har väl gjort en helt okej insatts på bägge matcher också. Men nog pratat om det med. 

Imorgon blir det möte med barndomsvännen och en av de allra bästa personerna på denna jord, Maria. 

Sov sött alla Sleepyheads ♥ Vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0