Vad jag åstadkommit... (vick)


Hej!

Alla klagar över att man inte uppdaterar men tänker inte ta åt mig då jag istället har pluggat och spelat match. Men hade tänkte berätta om vad jag lyckats med denna dag då :)

1) Match, som vi förlorade med 10-2!!! Aranäs suger på Innebandy, including me! Men aja, jag lyckades i alla fall få mig att må så dåligt så jag inte kunde träna ikväll heller. Jag har värk i halsen och lungorna men framför allt i FITTKNÄT!! Varför? Jag har inte gjort något utan det kommer bara. Kan inte gå normalt...

2) Pluggat biologi, kemi och lite svenska.

3) Detta gjorde jag inte idag utan i fredags men ändå. Jag lyckades kamma hem 3:e MVGt i Matte C vilket gör att jag nu gick igenom med 100% MVG. Nu ska jag bara tjata på Bengt så jag slipper det 4 timmar (!) långa kursprovet.

4) Skämt ut mig än en gång på Psykologin. Nu tror alla att jag är en storskitare som får diarré innan matcher bara för att jag blir så nervös. För att undvika alla missförstånd, det får jag inte! Blir bara väldigt kissinödig. Tror mitt rekord ligger på 5,6 gånger de sista 10 minuterna innan jag går till samlingen ;)

Men nu ska jag sova så ha det bäst alla hjärtan där ute. 

Kom bara på att jag vill säga detta till alla G6 som är singlar. På alla hjärtans-dag så vill jag väldigt gärna fika med er men jag vägrar sätta mig i en biosalong för att se Valentine's day, av två anledningar. Den första är att det kommer sitta en massa sliskiga förälskade par och pussas. Det andra skälet är att jag kommer må så dåligt över att jag än en gång är ensam den 14 februari redan innan jag ser en romantisk film med en massa kärlek runt omkring mig. Tycker det är tillräckligt svårt det lilla man ser när man tittar upp ur skolböckerna.

Puss på er alla gurkor ♥ Vick





SO LONG SUCKERS <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0