Beaten. linda :(...... (den gråter)

Läget?
Ida, jag säger samma sak, no way in hell att sv blir klar, ja menar jag prioriterar ju (allt) mitt psykiska välmående  framför svenskan.
och annna......................................................................................................................
How could u do this to me???!!!!???!!!!!??? u little peace of ****** Räckte det inte att jag fick kalla kårar vareviga gång jag såg den FÖRSKRÄMLIGA TECKNINGEN på din anslagstavla, nu på dörren????!!!!! OCH PÅ BLOGGGEN???!!!??!!!!??? WHYYYY?? WHYYYY??!!?? 



hämden e ljuv... mohahahamed!!!    .....fan. jag kommer inte på nåt bra,HELLVETTES 56Y5GY67UÄHUG7UU7!! 
Då finns det bara en sak att göra... jag får ta ut min ilska på Lisa o Ida ist. så länge... hehehe. Ni vet vad jag kommer göra.. ta med tre vääääldigt underhållande bilder imon, dem ligger på mitt skrivbord o bara väntar på att bli exposed. anna, kajsa, vickan, - ni kommer skratta dubbelhakorna av er. och lisa-ida med, jag lovar. men speciellt jag. för er som inte vet är det bilder på mig, lisa o ida tillsammans för x antal år sedan. vi ser så förjävligt förjävliga ut så jag bara dör! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHA skrattar bara jag tänker på det

ÄNTLIGEN vet jag hur man loggar ut från FB... Tack lisa o ida för instruktionerna!
nu ska jag göra kaffe-smoothie, it´s gonna be legendary

Ses imorgon (f)hetisar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0