Gott, linda

*  Tack vare annas påtvingande (men inte så duktiga hehe) ;) manéer i köket (att jag ska äta all antiveg.mat), så har jag upptäckt att jag kan äta COCO-POPS!!! helt veggo. HALLELUJA DET ÄR SÅÅÅ GOTT! det är verkligen lycklig-mat. tack anna.

*  Semlor är meningen med livet.

*  jag har bestämt mig ända in i ryggradsväskan att jag ska börja springa minst fyra gånger i veckan. förut tyckte jag människor som sprang var konstiga och inte från denna planet, (inte du anna), men det är bara för att det är den jobbigast träningen. men ni vet vad dem säger: No pain, no gain

maby baby ska se Avatar med störd syster idag!!!

*  tror jag ska, för jag e så nyfiken, prova att göra en sån där discusting macka med allt på som Zac Efron i 17 again (btw, bästa filmen) ni vet typ jordnötssmör, chips, senap?, grönsaker, russin, flingor, grädde, sylt på. magsjuk?

vad ska hända nu när allt börjar töa... kommer min döda, frysta kanin på balkongen ruttna då? vill gärna ha svar, vill inte få reda på det genom lukt eller annat trevligt... som typ: It´s Alive!!!

Hörs senare snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0