Come to Anna!

Inser att jag fortfarande sitter i nattlinnet. Heheheheh. Oj nu vibrerar mobilen hihihihihi.
Nä har haft hemsk migränhuvudvärk sen igår. Fyfan.-
Även insett att jag spenderat för mkt del av lovet framför disney channel. Ni vill inte veta vilken dröm jag hade inatt. Den är förmodligen inte ens laglig i 49 delstater..
Oj smset var från flygplatsen, ser att mor min bokat Espana! Yyyyyeeehhhaah!

Besviken på att the love of my life (cus) inte fick vara med i hunkspecialen. WTF!?!??!?! Han är den charmigaste lilla varelse jag någonsin sett på TV. Honom jämför jag resten av jordens killar med.




Jag är det bästa han vet =)


Råkade använda solskyddsfaktor 120.. i ansiktet då.

Puusar från mig och killen hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0