volontär-arbete någon? linda

snyggingar? jag håller helt o hållet med lisa, vi borde verkligen lägga ut mer bilder on our selfs medans vi fortfarande e unga och snygga. det är ju nu som vi är snyggast. vi blir bara rynkigare o fetare för varje dag som går, speciellt nu när vi är lediga och man inte har nåt vettigare att göra än äta.

tjejer? eeehhh... asså, skulle nån av er kanske vilja lära mig hur man laddar upp bilder från mobilen till datorn? Jag har faktiskt FÖRSÖKT MÅNGA GÅNGER men det går ju inte. det vägras och bitchas så jag blir gråhårig. annars kan jag inte lägga ut egopics och alla paybackbilder jag vill lägga ut!!!!! man har ju fått stå ut med ett antal skabbiga grottmänniska/förrymdbrottsling- bilder......... och bilder man målat själv.............
så snälla???? jag kan bjuda på ess-märken en hel vecka? eller en gång? (välj alt. två)
PLEEEEES???



nu är vi lediga imon igen.. jaha.. vad ska jag äta imon då? 
rastlös is the word... ´
jag fick reda på en pissig sak förut. det blir ingen flyttning. tjejen vi skulle byta lägenhet med, skulle komma idag o dem skulle skriva på nåt kontrakt eller nåt men så ringer hon o säger att hon har ändrat sig!
!!!!!HELLVETTES JÄVLA SKIT!!!!!!!!!!!!!HELLVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!HELLVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HELLVETTE!!!!!

jaja, 
kiss on u bootie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0