update om mitt liv - vick


Tjolahopp alla glada småskitar ute i snön!

Skolan var ju inställd idag så jag fick besök av Kajsa. Vi såg på den äldre Stolthet och Fördom, den med Colin Firth som mr Darcy! Jag bara älskar han och hans kropp ♥ finns få kroppar som är hetare än den då han har fäktats... Vi har även lagat både lunch oxh middag. Till lunch blev det en tacopaj men vår matro förstördes av att jag råkade sätta igång brandlarmet. Gick ju inte att stänga av det heller. Fick snällt hämta stegen och klättra upp och hämta ner den för att slänga ut batterierna. Men sen till middagen lyckades vi laga klyftpotatis utan några större problem.

De senaste dagarna har jag sovit dåligt, eller mer rätt sagt lite. Jag har suttit uppe länge och pratat med en kompis. I söndags skulle jag kolla på hockeyn som började klockan sex. Pratade med min komips och helt plötsligt var klockan tre och jag bestämde mig för att vara vaken. Klarade mig dock inte längre än till fem men sen halvsov jag väl till åtta. Så igårkväll var jag väldigt trött. Jag sms med kompisen, har blivit en vana nu, samtidigt som jag ser på en film. Klockan blir elva och jag är väldigt trött så bestämmer mig för att svara på det senaste smset och sen gå och lägga mig i min säng. Men tror ni då inte att jag somnar utan att varken svara på smset, stänga av filmen eller gå till min säng. Så för andra natten i rad sov jag i soffan... vaknade tjugo i sex. Då kom jag tillslut till min egna säng.

Alla idrottshallar är stängda och det förstör mig! Jag kan inte träna innebandy. Så imorgon kanske blir en liten löprunda eller iaf en lång, lång promenad. Fast måste hålla igång konditionen så...

Tror jag kan följa med på skidsemester till Hemsedal sen. Mor och far betalar nog själva resan så får jag ta skidhyran och maten. Längtar längtar.

Nåt mer jag tänkte säga...
Jo jag och min kompis är verkligen bara kompisar! Detta är ett meddelande till alla G6, även andra som läser men framför allt de. Jag vet att ni inte tror mig när jag säger det men snälla gör det. Det är jättejobbigt för mig när ni ger en massa antydnigar om att vi har något på gång eller att jag gillar honom. Han är en underbar person och har allt jag gillar och värdesätter så varför skulle jag inte gilla honom egentligen. Men jag vill verkligen ha kvar honom som vän så jag tänker inte på honom på det sättet.


om ni orkade ta er igenom all text, grattis!

ha det underbart, jag har ♥ vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0