underbart - vic


hej söta, underbara, otroliga person.

idag är jag på gott humör, till skillnad från de föregående dagarna (speciellt igår!). har varit lite smådeprimerad och inte orkat göra något. men thanks to one person så är jag tillbaka på spåret. sen kanske det har med att det är träning ikväll, och skola imorgon. i alla fall, nu sitter jag då här med kemin och biologin, borde egentligen inte skriva ett inlägg, och försöker vara duktig. min helg har annars gått åt till att se på tv, städa, laga mat, duscha, sova överallt som bara går (i soffan, duschen, framför datorn, sängen, bilen, you name it) och undvika att träffa folk. 

jag längar till hemsedal som satan, måste bara köpa de där skidorna snart... sen säger jag bara till de som åker med- jag kan laga mat, lunch och middag. det ska fan i mig vara riktig mat everyday! om ingen annan kan eller vill, utan ni tycker att jag kan göra det, hade jag uppskattat en liten rabatt för mig när det kommer till vad maten kostar. men nu låter det bara fel så får ta det med er öga mot öga. 

sista jag vill skriva är:

vi är dom som kan skratta åt allt som är svart, vi är dom som har hjärtan av ädel titan, vi är änglar med blickarna högt i det blå, vi är dom som förlorar men jublar ändå

en av de finaste texterna som finns, Solen i ögonen - Lars Winnerbäck ♥
får mig att tänka på en sak

Puss hej alla unika ♥ Vic




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0