TJOO!! ~Ida

Nu har jag vart och jobbat! Tråkigt som vanligt  men fick några underhållande sekunder när Max gick förbi med sitt "mongo". höhö!
Nu har farmor och farbror kommit hit för att käka tacos och se på melodifestivalen! Kan ju säga att jag håller mig på mitt rum idag! Dels för att jag tryckt i mig en fet semla så orkar inte äta ngt mer! Och att jag verkligen hatar melodifestivalen! Fick en liten present av farmor också, tacktack.

Jag är rädd för färgerna längst till vänster!!

Sen hitta jag lite speciella horoskåp!

Skytten - IDA
Du är optimistisk och entuiastisk. Du har en obekymrad tendens att lita på din tur eftersom du inte har någon talang. Majoriteten av alla skyttar är fyllon. Du är en värdelös skit.

Kräftan - KAJSA & ANNA
Du är förstående för andra människors problem. Men du skjuter alltid upp saker och ting. Det är därför du alltid går på socialbidrag och inte är värd ett skit.

Tvillingarna - LISA
Du är intelligent och tänker snabbt. Människor gillar dig för att du är bisexuell. Du är benägen att förvänta dig mycket för lite, det betyder att du är en billig jävel.

Lejonet - VICKAN & LINDA
Du ser dig själv som född till ledare. Andra tycker att du är en idiot. De flesta lejon är översittare. Du är fåfäng och tål inte kritik. Ditt högmod är motbjudande.

Jupp, dom va ju smickrande......

Btw jag har nu gått med i den mest passande gruppen för mig: Vi som alltid försover oss!
Nu ska jag städa röven av mig haj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0