Super earthquaking love making baby machine! anna

Hej-hej i stugan min hälsa katten din!!

När jag satt o vänta på bussen i skolan efter min sång såg jag ngt mycketmyckt roligt. Det delas ju ut fina roser ni vet? Det kom en tjej gåendes förbi mig och viftade sotlt med sin lilla halvdöda ros. MEN: Hon viftade lite föööör glatt för plötsligt åker själva blomman av stjälken. HAHAHAHAHHAHahahhahHAHAhahahahaHAHHAHH!!! Kunde inte slita skratta. Hon stannar upp i chock men tar fort som faaen upp den och skyndar vidare. hahahahhahahaahah.

OCH nu. Jag vet inte heller varför alla ska gör så jäkla stor grej av alla hjärtans dag? Det är ju en så fin sak. Verkligen! Kärlek är så bra, även om det kan gå så fel. Men vi har ju för ******* kärlek till varandra, eller hur? Det finns mer än bara kärlek till grabb's.

så jag tycker iaf att ni kan hänga med. Lovar iaf att ge så många pussar ni vill ha för pussar är det bästa jag vet. (Efter resor, kaffe, diamanter, väskor osv.. ifall det var ngn som undra..  h e h e )



P U S S P U S S P U S S P U S S P U S S P U S S P U S S P U S S P U S S P U S S P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0