SMS roulett ~Ida

LINDA du låter bli att ta med dom korten!!!

Nu sitter jag och läser på felsms.com. Idag har dom lagt upp massa sms roulett, för skojs skull och för att jag har tråkigt kollade jag vilka som skulle fått mina sms:

Till: Nr 22 i telefonboken <---Eva Rask (lisas mamma) Höhö, den reaktionen hade jag velat se!
Sms: Jag hade en het dröm om dig inatt, vågar inte gå in på detaljer ;)

Till: Nr 38 i din telefonbok <--- Linda x) hehe, jag hade vart dödens.....
Sms: Fan, du är den tråkigaste personen jag känner!

Till: Nr 10 i din telefonbok <---- Dr Carina Persson (annas mamma) hade nog inte upskattats :P
Sms: Kul bild på dig i tidningen, men hur kunde du ställa upp på den där? Lite väl vågat kanske...

Seriös vi får köra detta ngn gång irl!!

god natt pussys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0