skratta!!~Ida

Nu har jag garvat ett bra tag och ska ge mina underbara vänner de dom vill ha!!! ;)

BörjaR lite milt. Även om detta är ganska brutalt....



Till Vickan och Kajsa! Pussy Yeah!!



Hmm om vickan och dick får ngt specialliserat till dom så ska ni andra ofc också få de!! Rättvis mor är va jag är!

Till Linda vill jag ägna denna bilden! Linda Njut av den och skit i texten på den för du skulle aldrig göra de som står där ändå ;D puss på dig<3 Ni andra kan läsa texten på den för att få de ur Lindas synvinkel..


Till Anna finns ju inget annat än starwars och kaffe så vrf inte kombinera dessa!! Varsegod gumman<3

Finns även kakburk!! om du är sugen så gå in här!!


Lisa!! du va mig en klurig liten *****!! Men tillslut kom jag på de ultimata för dig!! En kryssning!

Visst sweet tänker du! men va de inte lite tråkigt ändå......
.
.
.
.
.
.
.
.
Men Ida känner dig väl!! så inte nog med de!! På denna lyxkryssning finns ofc heta hunkar så som:

Din favvo!! vette fan va han heter..jacob? :P
 
Sen fick jag ju reda på att detta va ngt du va inne på! Nu vet jag inte på vilket sätt men jasja, håll de för dig sj please!!! ;) puss



Så hoppas ni är nöjda nu!! kisses!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0