Shape it up! Linda

GODMORGON.

MAMMA HAR PRECIS LAGAT MJÖLKVISPEN!!! u are my hero!!! Herr Mjölkvisper is back in buisness.  just nu sitter jag och lyssnar på soul-låtar från filmen Remember the Titans. Den är bäst.
okej nu till de lite allvarliga grejorna.

TJEJER!!! G6!!!! för fan skärpning på oss!!! nu har vi slappat till oss för sista gången! vi har blivit skrämmande bekväma med att inte göra nåt på helgerna, sitta hemma och ha det bara underbart slappt och gått framför tv:n. (ja, ni hör ju vad jag föredrar...)
men nu är det andra ballar som gäller!!!
jag tycker att vi får hitta på mer saker, lite oftare, jag vet att vi är trötta, utbrända och har gått in i väggen allihopa, MEN DET ÄR INGEN URSÄKT! nu blir jag typ arg på mig själv. okej. fan.

VILKA ÄR MED MIG?!?
KÄMPA KÄMPA KÄMPA!  PUSH IT BABY!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0