Not 2 cool 4 school... = Anna

skolan alltså stängd. Jag hade ju längtat och suktat i en hel vecka. Nu sitter jag här o undrar vad jag ska göra imorgon. Känner mig isolerad av snön. Vi hade lätt klarat att hinna springa ut om aranästaket rasat. Iaf jag. Det känner jag på mig. Liksom "sisten ut är död" som gäller.

Men nu, vilken liten ***** lånade min mobbe i fredags/lör? Hehe intressant samtalslista. Känns som om de var greeek. He's dead meat. Nä de var inte alls farligt. Tog mod till mig och satte på mobilen och läste olästa inkomna sms. Allt e fint. Riktigt fint.

Sitter och tänker. Kunde inte se film. Ville ju till skolan imon. Träffa alla fina. Usch kommer säkert få en knäpp o börja städa eller tvätta ist.
Nej nu sjönt humöret. Varför måste jag alltid ha full fläkt? Orkar inte ha mer lov. Fan jag måste gå till en psykolog. Ser ju själv hur dumt det serut. Hmm... ska nog kontakta min alldeles egna "sökastödkompis" från kontaktlistan.


Såhär bra mår jag i skolan.
Måste ta lite C-vitaminis. Ska nog shotta. Nej Anna! Jag e ju bara 17. Men just ja, fyller jag inte år snart? Näe bara på låtsas ju.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0