nackont! - vick



halli-hallå!

sitter nu och väntar på att Maria ska komma. Har hunnit läsa hela GP, alla delar(!), duschat, sminkat och städat på en timma och en kvart och nu vet jag inte vad jag ska göra. se på film eller slappa framför datorn?

Precis som jag befarade igår på bion då vi satt på främre raden har jag idag jävligt ont i nacken! tänkte bara vrida runt för att kolla vad klocka var och det dröjde inte länge innan jag var in my personal hell! gjode grisigt ont...

igår var jag på besök hos mina faddrar i halmstad, detta i samband med en match, och vi var lite sena till samlingen. kommer på att jag glömde trosor vilket inte var så skoj då jag visste att jag skulle behöva gå med svettiga, äckliga trosor resten av dan. men orkar inte vända hem utan skiter i det. när vi kommer till halmstad ber jag dock mina föräldrar, lite på skoj, att ifall de har tid så kan de kanske köpa ett par till mig. sen i period pausen kommer pappa fram till mig då jag skulle hämta en sak i väskan och sträcker fram en påse från lindex. då har min söta pappa varit och köpt ett par trosor till mig bara för att jag glömde. när jag kollar sedan har han till och med fått rätt storlek. visade sig senare att det var mamma som hade handlat dem men jag hade ett fint ögonblick då jag var riktigt stolt över min far.

prosit ♥ vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0