Lycka ~iDA

Tjing tjong!! Överlyckliga Ida som skriver nu!! Just so you know!

För de första vill jag bara säga! Ni har en poäng så jag joinar filmen vare sig jag orkar eller inte............

För de andra svenskan är klar och inlämnad! Halle-fucking-lujah!! :D

Och jag har så klart sparat de bästa till sist!
JAG SKA FÅ EN IPHONE<3 Inte nog med de gratis sms också! Ni kommer bli terrade! hehe♥

Var ju först meningen att jag bara skulle byta abonemang så jag fick gratis sms och så vi ringde/sms gratis inom familjen. Lyckan har aldrig vart så total som när han sa att en Iphone ingick GRATIS!


Sen hitta jag ett feting nice skal som linda säkert blir lite kåt på...ROSA


Nu ska jag se på film och bara chilla!! :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0