Lisa

Jag måste bara få säga några saker! Jag är jätteledsen för att vi inte ringde och sa vart vi skulle till er, förlåt! Jag menar det verkligen! Jag hade gärna ändrat massa grejer men jag kan inte. Jag vet inte vad ni vill att jag ska göra mer för att jag ska bli förlåten!

Men måste vi bråka över killar nu också?! Nu kommer jag låta som en avundsjuk bitch, som jag säkert är också, men max och jakob är mina bästa killkompisar. Nu tycker jag att det är okej att ni strular med dem på fester och så men kankse inte mer än så?, innan när vi just hade lärt känna varandra var tanken på strulandet lite svårt... Kan ni inte bra ta vilken kille som helst utan dem två, det finns ju faktiskt ca 4,5 miljoner andra killar i Sverige. Okej jag kan fatta om det blir som det blir när man är på fest för då kan man faktiskt inte hjälpa vad man gör. Jag mer än någon annan vet det!! Det finns så sjukt mycket som jag vill ändra på! Bland annat nyår!

På nyår kände vi ju inte max och jakob lika bra så då var det extra svårt också eftersom han och Ida hade strulat och de inte visste riktigt vad de hade varandra. Det var därför jag reagerade så starkt (FÖR STARKT!!) när Anna kom upp och sa att hon hade strulat med max. Anna, jag är jätteledsen över allt jag gjorde mot dig på nyår och jag hatar mig själv för att jag drog upp allting om grekland och alla fula ord, men den kvällen var jag fan sjuk/störd/idiotisk. Jag var inte mig själv(eller? hehe). På nyår var jag jättearg över det men dagen efter var jag inte alls det. Alkohol är fan inte bra för mig. Förlåt ♥

Anledningen till att jag inte sa ngt om när vick och jakob började flörta vad att jag inte orkade mer. Jag kände bara att det inte var värt det. När jag är full får jag en hel massa idéer om att para ihop folk till höger och vänster och uppmuntrade då till en hångellek där alla strulade med alla även vick och jakob... Som sagt det var lite svårare på nyår efter allt det med Ida och Max och att vi inte kände dem så bra då. Men nu är det fan lugnt, gör vad ni vill med dem jag orkar inte mer.

Seriöst max och jakob betyder inget mot er G6 - tjejer + Emma & Åsa ♥ Strula med dem hur mycket ni vill, ni är viktigare för mig än dem!!!!!!
Jag vill bara ha er tillbaka!!!!!!!!!

Inte ens jag fattar min text å här är en liten slutsats (fan vilken megatönt jag är)
 - På fester bryr jag mig inte vad ni gör med max och jakob men som pojkvänner skulle jag uppskatta att ni kunde välja ngn annan.
 - Förlåt till alla (Extra förlåt till Anna eftersom jag var en sån jävel på nyår)
 - jag ska inte dricka lika mkt i framtiden
 - Jag Älskar Er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0