la-la-la-la-laaaaa - Lisa

Min och annas favorit hehe =)
KOLLA 

Ville verkligen på loveparty idag men ibland vill inte ödet/gudarna/åldern att man ska få ha lite sköjj!
Men asså egentligen, 18, varför just 18. Jag antar att det är bättre än 19 men vafan, är inte jag redo för krogen nu? JO FÖR I HELVETE! Precis, släpp in mig. Idag är det "bara" 4 månader minus en dag WEIHO! (Ida bara så du vet är det 10 månader minus en dag för dig, sorry hehe) Om 4 månader kommer jag slå klackarna i taket och vimla och mingla runt i Göteborgsuteliv! Nej förresten, jag måste ju vänta på er retard som fyller år senare hehe
Men KJ är först va? Då ska det fan röjas höhö! Ni andra kan ju stå utanför och så kan vi dansa med varandra genom fönstret?


ass-showarn, dance-girl och duck-ass kommer bli farliga på krogarna!

love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0