Konstateranden, Anna

Jag mår helt okej, gissar på att resten av ligan gör det oxå!
Så nu,

1. Hur söt var inte Salem al Fakir på melodifestivalen? Aaaahhh jag älskar töntliga killar!

2. Tror att batteriet i min mus håller på att ta slut. Pilen lixom "fastnar" och "hackar".

3. Har en teori om att allas depp beror på den EVIGA VINTERN

4. Tänkte vara lika mogen jag och ta bort min Facebook. Men sedan insåg jag faktum -jag är inte mogen.

5. Har insett att det är lite små gulligt med folk som är pojkvän&flickvän.

6. Jag måste ha en bra helg.

7. Borde verkligen göra något mer givande. Tex. lära mig om barnspråk.

Hej så länge. Vi hörs nog snart igen pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0