Jag erkänner mitt fel - Vick

Vill bara säga att jag erkänner att jag gjorde fel. Fel som inte sa till Linda i fredags när vi pratade i telefon att det var en fest med några de kände men att de inte kunde komma med för det blev för många och fel för att jag inte hörde av mig eller sa förlåt direkt. Lovar att jag från och med nu alltid ska säga ifrån när jag ska hitta på nåt så ni vet. Förlåt ♥

Sen vill jag dock att när jag försöker säga förlåt, inte bara för att någon ber mig utan för att jag känner att jag vill, att personen i fråga inte stormar ut ur rummet! Då sårar du ju för fan mig!

Och en sista sak. Ni kanske inte förstår hur det tar på mig när jag dras in i något som pågått sedan nyår. Jag vet att jag inte blev behandlad på samma sätt som Anna, utan snarare faktiskt blivit uppmuntrad. Och visst det var under påverkan av alkohol men om Anna skulle få en massa skit borde jag också få det! Men jo jag strulade med honom! SO WHAT!! Den som borde känna sig sårad är han då jag vet att han tycker om mig medan jag är osäker. Fastän man kände någon först har man ingen ensamrätt och vilka betyder mest? Vi eller dem? Förstår att det kan vara svårt att välja och begär inte det heller men ni kan fanimig inte bli sura på någon för vad de gör på fyllan. Ni gör ju samma sak! Men om jag ska återkomma till det jag började med. Ni gör mig ledsen när ni börjar prata om mig och "the guy" och att jag inte behandlades på samma sätt.
Jag känner ju skuld och det känns som om ni lägger skulden på mig.


Med risk för att få alla emot mig men samtidigt med vetandet att detta är sant. ALLA är så JÄVLA BARNSLIGA (inkulsive jag)!!! Visst kan man bli ledsen och så men man behöver inte tjura hur länge som helst. Och sen har man som sagt ingen ensamrätt på en annan människa! Varför ska ni få göra saker men ingen annan? Det kanske blir så att någon i G6 blir osams med någon av grabbarna men alla kan inte gilla alla och en sån sak ska inte få förstöra en annan vänskap. Man kan inte styra livet!

Finns jättemycket att säga men orkar inte skriva allt... vill bara säga en sista sak. Om vi inte kan släppa det här kommer vår vänskap aldrig bli som förr. Det är sånt som händer men man får helt enkelt lämna en sån liten sak bakom sig. Misstagen måste göras för det är av dem man lär sig. Jag är inte perfekt, du är inte perfekt, ingen är perfekt. Ju mer ni tjatar desto mer kommer folk bli sårade. Innan var jag arg och besviken på mig själv för att jag sårat några kompisar men nu är jag arg och ledsen för att ni har sårat mig. Jag ber er. Tänk efter vad er egen roll är i det här och lär er av era misstag. Lämna dem bakom er men kom ihåg att gör ni det en gång till visar ni att ni inte har lärt er och en vänskap kan gå förlorad. Men den ska inte dö p.g.a. ett misstag du gjort en gång.

Förlåt ♥ Vick



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0