Hollabackgirl - Lisa

Tjenare! (Ida jag gjorde bara testet EN  gång, vi är menade för varandra!)
Ingen sovmorgon för mig idag heller upp klockan 9 för att gå ut med hundarna... Men det var ju ändå ren lycka att det inte var skola! Ingen ridning idag heller "/ tråkigt men skönt hehe!
Har just gjort en ansiktsmask men blev ungefär lika röd som Linda blev hos vic, inte riktigt men näära hehe
Nu är jag iaf len som en babyass och ska snart ta ett bad, om det inte bli ngn skola imon ska jag inte duscha håret, varför slita på det liksom?
Läst igenom matten idag, som jag lovade att jag skulle göra, ägd Linda-tjejen? mohaha

Sitter och håller tummarna för att skolan ska vara stängd imorn med hehe


fiint ♥

hahahahha just det, Mackan blev attackerad idag av en giant doggie och den bet honom i nacken när Julle var ute med honom. Sen när han kom hem försökte han se jätteledsen och ynklig ut hahaha (fattar om det låter hemskt i era öron men jag känner min hund och vet att han är en riiiiiktig överdrivare, hade inte en skråma)

En liten fråga! Kan vi inte lägga ut fler ego-pics? Det är ju så roligt att se er också tycker jag =) Jag menar varför ska inte heta brudar som oss visa upp oss lite (inför varandra hehe) Som ni märker på mitt inlägg har jag fetingtråkigt men var lugna ska snart ner och ta ett bad ♥

hahahahahha fan vad jag älskar egobider.... hehehe

Kan typ skriva en bok med detta inlägg... Lisa, get a life! Men jag ska kolla på en film senare kommer inte ihåg vad den heter just nu men kommer probably upp senare =) BTW Linda jag är sååå stolt öbver att du dels har gjort ett inlägg och håller på att ladda ner en film!!!!! Bra gumman! :D♥

20 minuter kvar tills vi får reda på om vi har ledigt imon med hihi ♥

Jefflar vad hungrig jag börjar bli, matklockan ringer!

LOve Ya aLL HomIEs ♥

love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0