Gütt ~Ida

KLAR! FINISH! FINITO! Finally klar med svenskan! Även om inlämningen blev flyttad till torsdag så kände jag bara för att få färdigt skiten!! Nu ska jag först läsa klart engelska sidorna(kill me) och sen om jag hinner kolla lite på biologiprovet....-.-

Asså pilates passen jag går på en gång i veckan är ren smärta även om man inte tror de. De flesta övningarna går ut på att träna de inre magmusklerna för bättre hållning med mer. De svider och bränner riktig brutalt asså! Vill bara meddela att om man känner innerst på min mage nu så känner man fin fina rutor!

Btw friskis here i come again! Fast skippar att köpa för gym tyvärr eftersom den träningen inte är så bra för mig(inget jag kommit på själv utan min läkare som sa de). Så blir pass så som core♥ och spinning!

Och Linda du tog ut lättnaden i förväg, inget ligger tryggt i Idas mobil! Nu när alla har pluggat så bra tycker jag ni är värda lite njutning som jag vet att Linda gärna står för(även om hon kanske inte vill förmedlka njutning på detta sättet). SÅ ETT STORT TACK TILL LINDA SOM ÄR SÅ ÜBERGULLIG OCH FÖRGYLLER VÅRA DAGAR!


pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0