Glad! anna

Godmorgon bloggen!
Idag är jag på bra humör. Ett mindre bakslag dock. Imorse när jag skulle äta mina goda chokladflingor tänkte jag vara lite duktig o bland med musli. Nej fy det var russin i. För ett kort ögonblick tänkte jag hälla ut skiten, men så tänkte jag på barnen i Afrika (läs: på hur jobbigt det skulle vara att hälla upp nya flingor) så jag tänkte att äsch det går att pilla bort. Det gjorde de inte. Russinen nästan förökade sig där i tallriken och blev fler och fler. Gillar inte russin, det är ju som att äta gamlingarna från Grekland eller små barn som vart i vattnet för länge. Så det blev inte mycket frukost för mig.

JO ikväll blir bra. Vet bara inte vad jag ska ha på mig. INTE ALLS, hehe ni vet hur jag är G6 ;)
Kanske ska ha mina fina örhängen som jag nyligen köpt. De blågröna förre veckan o de guldiga för ett tag sedan, har varit bra på att aldrig använda dem dock h e h e .


Kanske tar ett av varje?
Synd att de mesta jag har går i silver. Men de ÄR fint att blanda!

Pussar tillalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0