Förkyld som satan Vick


Bonjour mes amies!

Sitter här med musik dunkandes ut ur högtalarna, en kopp koffein fritt te framför mig och har redan hunnit göra tre stavfel jag rättat till (där var det fyra). 
Mår verkligen toppen idag. Känns som om jag:
1) har ett bowlingklot upptryckt i varje näsborre samtidigt som det står någon liten nisse i näsan med en vattenslang 2) har ett dussin hackspettar som hackar hål i huvudet på mig
3) har svalt en svalt 100 nålar som sedan fastnat i halsen och nu sticker hål på den
4) har blivit klubbad med en stor fet hammare tjugo gånger om och egentligen borde vara knockad


Men det är bara att bita ihop. Svenskan måste ju bli klar! 
Så jag återgår till min kopp och Svenskan historia.

Au revoir ♥ Vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0