BMW ~Ida

Asså nu dumpar jag mercedes!! BMW som alltid kommer vara på topp hos mig. Såg BMW x6 idag på österströms några min efter mitt fail jag snart ska berätta om. Men i alla fall och de finns någon snäll rik själ där ute köp en BMW till mig!! Snälla!

BMW x6

Så till the fail!
Sitter på bussen och ska gå av vid kyrkan för att hjälpa mamma handla mat (-.-). Så hållplatsen innan kyrkan kom jag på att jag skulle gå av vid kyrkan och säger till lisa:
- Juste jag skulle ju gå av vid kyrkan, tur att jag kom på de nu :D
sen går de bara några sekunder och den svänger in på kyrka hållplatsen, ingen större reaktion från min sida föruton när lisa säger:
- Skulle inte du gå av vid kyrkan?
Jag ryckte till och satte ner en fot i mittgången mer hann jag inte innan han stängde dörren och körde iväg! Haha någon är i stort behov av helg! Men jävlar va kul de va, stod och skratta åt mig själv när jag gått av bussen :P

Nu har jag käkat Taco men cornfärs, redigt gött! Dags för deg i sängen med tempur madrassen, SWEET!!

pousss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0