ÄPPLE ~Ida

Nu sitter jag och käkar äpple!

Filmen va ju riktigt grym! Trodde mer att de skulle vara en torr film med massa kära par....men däe hade jag fel! Jävlar va rolig den va, skratta ju oavbrutet genom filmen. Fast de va en period då ögonen tryckte ögonlock på "underlock"(?) eller aa ni fattar....Zzzz...!

(Bara jag som skrattar åt omslagets fail! Alla tjejers namn är rosa och killarnas blå. Men så har dom lyckats göra taylor Swifts namn rosa också! Men han är väl lite tjejig av sig.. HAHA...Lisa döda mig inte nu)

Såg nu när jag ladda upp en bild att lisa ochså håller på med ett inlägg, där vi kommer få se hennes out fit :D
Vem blir klar först, spännande!

Jag längtar iaf sönder till min nya Iphone! Tur att de inte är skola för då skulle ni fått höra de varje dag ;)
Men en posetiv sak för er mina homies med att jag får en Iphone. Jag har tillgång till min favvo sida GOOGLE♥ De innebär att jag inte behöver fråga er om exakt allt höhö!!

Nu är jag inte taggad för skidor imorgon...

Och sen glömde vi ju pengarna för da alkohol (inte linda då). Men lugna ba lugna jag la ut för er;)

pusssss på alla-förutom-singlarnas-dag!! :'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu förstår jag inte "(Bara jag som skrattar åt omslagets fail! Alla tjejers namn är rosa och killarnas blå. Men så har dom lyckats göra taylor Swifts namn rosa också! Men han är väl lite tjejig av sig.. HAHA...Lisa döda mig inte nu)"



TAYLOR SWIFT ÄR EN TJEJ HON E INTE TAYLOR LAUTNER

2011-01-28 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0