ANNA

Syster ringer.Bussen väntar på mig. Kutar som *** till bussen. NEJ -det e han sura. Tackar hjärtligt gång på gång för att han väntade. Åker. Vänta lite nu... HAN KÖR FEL VÄG!!!!!! Via mariedal isf vanliga 731. Vågar inte säga ngt. Nu är det bara jag och en annan kille på bussen. Jag försöker knäppa på ett extra bälte men det blev för knöligt. Jag inser fakta: stunder är kommen. Han kör på FORT SOM FAEN och jag ber till alla gudar jag kommer på (finns den någon är det surt att döför man ber till fel) MEN. Vi klarade oss. Han släppte av migvid aranäs och jag tackade förskjutsen och kastade mig ut ur bussen. KOmmer till skolan 35 min för tidigt pga. den "genvägen" han tog. VÄNTA LITE,VI HAR JU FÖR ******** ***** SOVMORGON!!!!!???? rINGER lINDA. on HER WAY!

"PUSS"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Neej! Fy va jobiigt.. :S

2010-02-13 @ 16:13:54
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0